سبد حصیری اتاق کودک اسباب بازی و لباس

گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

سبد اسباب بازی

فهرست مطالب

سبد حصیری اتاق کودک

امروز محصولی که برای شما عزیزان می خواهیم معرفی کنیم سبد اسباب بازی یا لباس کودک دلبندتان می باشد.

یکی از مزیت های این سبدها حصیری بودن آنهاست٬ و به خاطر فضاهای خالی که بین این حصیرها وجود دارد باعث ضد حساسیت و بو نگرفتن لباس ها می شود. پس می شه گفت برای نگهداری لباس ها این سبدها نسبت به سبد های پلاستیکی تو اولویت قرار میگرد.

آیا می دونستید یا خرید سبد حصیری نوزاد رنگی و قرار دادن این سبد در اتاق نوزاد باعث میشوید اتاق نوزاد بسیار زیباتر و شیک تر به نظر برسد و این رنگهای شاد در روحیه مادر نیز تاثیر زیادی دارند.

این سبدهای حصیری که برای گذاشتن رخت چرک نوزاد و همچنین قرار دادن اسباب بازی های نوزاد مورد استفاده قرار میگیرد و ظاهری زیبا و روح انگیز به اتاق میدهد، انواع مدل های شیک رنگی سبد حصیری سیسمونی نوزاد را با قیمت خرید واقعی و کیفیتی تضمین شده، از مجموعه نورینه خرید کنید.

شستشو و نظافت رخت های چرک از جمله اموری است که خانم های خانه دار در طول هفته ممکن است چندین بار با آن مواجه شوند و به اقدام بپردازند .

همانطور که میدانید نگهداری رخت و لباس های کثیف بدور از لباس های تمیز مستلزم وجود سبد و یا محفظه ای نگهدارنده است.

امروزه به منظور نگهداری از این البسه و پارچه های شسته و تفکیک آن از لباس های چرک ، سبد های متفاوتی از جنس های مختلف نظیر حصیر ،پلاستیک ،فلز ،پارچه و … تولید و به بازار عرضه گردیده اند. در این مطلب سعی داریم تا به شما یکی از مدل های زیبا و کاربردی از این سبد های حصیری لباس چرک را معرفی کنیم.

سبد حصیری کودک یکی از مدل های محبوب جهت نگهداری از رخت و لباس های آلوده و یا تمیز می باشد. این سبد حصیری اتاق کودک به شما کمک میکند تا لباس های خود را درون آن نگهداری و از انتقال آلودگی آنها به محیط منزل و لباس های دیگر جلوگیری نمایید.

در ادامه پس از بیان ویژگی های این سبد حصیری اسباب بازی ، این محصول را جهت خرید عمده با قیمت بسیار ارزان و کاملا رقابتی به عرضه خواهیم گذاشت.

 

سبد حصیری ۳ تکه :

 

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این سبد حصیری در مدل گرد استوانه طراحی شده است. جنس مورد استفاده جهت ساخت این محصول حصیر می باشد.

جنس پوشش درونی سبد از پارچه تولید گردیده که از کیفیت بالایی برخوردار است.لازم به ذکر است که استفاده از دوخت با فواصل کوتاه و نخ محکم ، مقاومت این سبد لباس حصیری را در برابر وزن بالای رخت چرک ها نیز افزایش داده است.

وجه تمایز این سبد حصیری اتاق کودک سه تکه با دیگر محصولات مشابه خود، درب حصیری تعبیه شده بر روی این محصول می باشد که این امکان را فراهم میکند تا از ورود یا خروج آلودگی جلوگیری نماید.

بافت زیبای حصیری بدنه این سبد درب دار ، موجب استحکام ، سبکی و سهولت در حمل آن میگردد. شما میتوانید از این محصول جهت نگهداری از لباس  رخت کن حمام ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی کودک استفاده نمائید.

آیا میدانید یا خرید سبد اسباب بازی حصیری اتاق کودک رنگی و قرار دادن این سبد در اتاق نوزاد باعث میشوید اتاق نوزاد بسیار زیباتر و شیک تر به نظر برسد و این رنگهای شاد در روحیه مادر نیز تاثیر زیادی دارند. این سبدهای حصیری که برای گذاشتن رخت چرک نوزاد و همچنین قرار دادن اسباب بازی های نوزاد مورد استفاده قرار میگیرد و ظاهری زیبا و روح انگیز به اتاق میدهد، انواع مدل های شیک رنگی سبد حصیری سیسمونی نوزاد را با قیمت خرید واقعی و کیفیتی تضمین شده، از نورینه خرید کنید.

17 پاسخ

  1. از ارسال به موقع و کیفیت محصول و جوابگو به موقع و احترام گذاشتن به مشتری ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *