آباژور رومیزی اتاق خواب

گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

آباژور رومیزی

فهرست مطالب

آباژور رومیزی اتاق خواب مناسب استفاده کنید

بدون نور زندگی امکان پذیر نیست. یکی از وسایلی که به عنوان یک وسیله دکوری و روشنایی می توان آز آن بهره برد آباژور رومیزی اتاق خواب است. سبک های خاص و متفاوت انواع مدل های آباژور در کنار پخش نور زیبا و متفاوت آن باعث جلب توجه اکثر افراد در استفاده از آن برای دکوراسیون داخلی شده است.

انواع آباژور رومیزی مدرن، کلاسیک و فانتزی با توجه به محل قرار گیری آن ها در اتاق خواب یا سالن پذیرایی و اتاق نشیمن و همچنین سبک دکوراسیون منزل شما قابل انتخاب می باشد. همچنین می توانید از انواع آباژور ایستاده برای روشنایی سالن پذیرایی استفاده نمائید.

اتاق کودک در شب نباید بیش از حد تاریک باشد، بنابراین بهتر است از چراغ‌خواب استفاده کنید. چراغ‌خواب‌های متنوعی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای دکوراسیون اتاق  کودک وجود دارد. حتی می‌توانید از نوع ساده‌ی آن استفاده کنید و خودتان آن را تزئین کنید.

کودکان روح بسیار لطیف و حساسی دارند. بنابراین آرامش و امنیت آنها به‌ویژه هنگام خواب از اهمیت زیادی برخوردار است. دکوراسیون اتاق کودک بسیار مهم است زیرا کودکان دوست دارند در اتاقی بازی کنند که بر اساس موضوعات مورد علاقه‌ی آنها طراحی شده باشد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد رؤیای کودکان دلبندتان را در اتاق‌شان منعکس کنید. از آنها بپرسید به چه چیزهایی علاقه دارند و بر اساس آن وسایل مورد نیاز را تهیه کنید.

نقش آباژور در دکوراسیون اتاق کودک

زمانی که به طراحی داخلی اتاق کودک می رسیم، استفاده از سبک مدرن و ساده همیشه جزء بهترین روش ها خواهد بود. مسلما وسایل اتاق کودک نقش مهمی در تعیین سبک مدرن اتاق دارند بنابراین باید در انتخاب لوازم اتاق، بخصوص اکسسوری کودک مانند لوستر و آباژور دقت زیادی بخرج دهید.

از استیکرهای دیواری گوناگون گرفته تا تخت خواب های لوکس و شیک همگی در ایجاد این گستردگی نقش زیادی ایفا می کنند. اما در بین وسایل های کودک چیزی که نقش بسازی در زیبایی دکوراسیون اتاق کودک بازی میکند چراغ رومیزی اتاق کودک است.

چراغ نوزاد یا چراغ خواب کودک از جمله وسایلی است که در اکثر اتاق خواب ها به چشم می خورد. از آباژور برای ایجاد نور کم و ضعیف در هنگام خواب استفاده می شود، بنابراین لامپ های متفاوتی از لامپ های معمولی دارند و همچنین متنوع تر. درواقع مدل ها و طراحی های متنوعی که آباژور رومیزی دارند علاوه بر جنبه روشنایی، یکی از لوازم دکوری و تزئینی هم محسوب می شوند.

آباژور رومیزی اتاق خواب آباژور رومیزی اتاق خواب آباژور رومیزی اتاق خواب آباژور رومیزی اتاق خواب آباژور رومیزی آباژور رومیزی آباژور رومیزی آباژور رومیزی

روشنایی و میزان نور در اتاق کودک یک موضوع بسیار مهم است و بهمین خاطر وجود آباژور کودک یکی از وسایل ضروری دکوراسیون  اتاق کودک است. اعصاب بینایی کودکان تا سن ۳ سالگی هنوز بصورت کامل شکل نگرفته و نورهای شدید و مستقیم باعث آسیب دیدن اعصاب بینایی کودک می‌شود.

رنگ‌ها می‌توانند حال‌وهوای ما را تغییر بدهند. شید یا کلاهک های رنگارنگ به اتاق شادی و روشنایی می‌بخشند. رنگ شید آباژور رومیزی اتاق خواب را طوری انتخاب کنید که با زمینه‌ی اتاق هماهنگ باشد. رنگ‌های روشن می‌توانند اتاق را روشن و تمیز جلوه دهند.

به همین خاطر طلق استفاده شده در طراحی این چراغ خواب ها, لامپ بصورت کامل مخفی می‌شود و نور بسیار یکنواخت و ملایمی را تولید می‌کند

سخن آخر

درست است که دکوراسیون اتاق کودک از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند تا حدودی برای او آرامش و شادی به ارمغان بیاورد، اما آنچه از همه‌چیز برای یک کودک مهم‌تر است، عشق و محبت شماست. یادتان باشد برای موفقیت لازم نیست لذت زندگی کردن را فراموش کنید. حتی با وجود کار سخت و مشغله‌ی فراوان، باید بیشترین زمان ممکن را به کودکان‌تان اختصاص بدهید. آنها بیش از هر چیز به علاقه و توجه شما نیاز دارند.

16 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *