گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

استند اسم کودک

فهرست مطالب

استند پلی استر

استند اسم یکی از تزئینات پرکاربرد و زیبا برای اتاق کودک دلبندتان است. کنار هم قرار دادن تک تک حروف نام کودک جلوه ای خاص تر به اتاق کودک می دهد.

این کار برای جشن سیسمونی و موقعی که همه میان سیسمونی رو ببینن هم ایده خوبیست. این طوری اسم فرزند رو هم به همه اعلام میکنین !

استند کودک از جمله وسایل تزییناتی جشن تولد است که یک دکوری جذاب برای اتاق خواب بچه ها نیز محسوب می شود. استندهای اسم بر روی میز عسلی پای تخت بچه ها یا کمد دکوری اتاق خواب می تواند جای گیرد. طراحی اسم صاحب تولد با حروف لاتین در کنار نماد تم تولد یک ترکیب فوق العاده شیک ساخته است. در حال حاضر استندهای اسم علاوه بر جشن تولدها برای مراسم عکس برداری کودک در آتلیه ها نیز بسیار کاربرد دارد.

**امروز یکی از جذابترین تزئنات اتاق کودک رو براتون معرفی میکنیم.
که همین استند اسم میباشد.
که به صورت رومیزی و دیواری قابل استفاده است.
همچنین برای میز ارایی تولد و یا در اتلیه عکاسی قابل استفاده است.
از دیگر کاربردهای این استند ها هدیه دادن به عزیزان در مناسبهای مختلف میباشد.
جنس استندها از پلی استر و قابل شستشو و رنگ پذیری راحت میباشد.
مورد دیگر اینکه شما عزیزان لازم نیست حتما از تک رنگ استند نام کودک استفاده کنین بلکه میتوانید از رنگبندی های مختلف (صورتی-آبی-نقره ای) در چیدمان استند نام کودک بهره ببرید.
و اما یک مژده به شما مادران عزیز
فروش استند خام در فروشگاه نورینه برای شما عزیزان مهیا میباشد تا طبق تم رنگبندی اتاق کودک دلبندتان رنگهای اکریلیک موجود در بازار را تهیه کنید و استند هارا با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید.
از اینکه همراه ما هستید سپاسگزاریم.**

estand 1
essstand estand 3

 

اکسسروی اتاق کودک
استند اسم در 3 رنگ آبی , صورتی, نقره ای تولید و عرضه می گردد.ارتفاع استند ها 10 سانتی متر و قطر این محصول 1 سانتی می باشد این ابعاد استند را بسیار شکیل و در مقابل ضربه مقاوم می نماید.
استند اسم های رنگی رنگی و خوشگل که میتونین روی انواع شلف و دکور های اتاق کودک و میز کار.میز تولد بچینین.یک هدیه شیک و ساده و موندگار

مواد تشکیل دهنده این استند اسم کودک

پلی استر چیست و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد ؟

پلی استر نوعی الیاف است . حتما تا بحال با در دست گرفتن این استند ها  متوجه شده اید برخلاف تصورتان بسیار سبک به نظر میرسند.
تصور همه ی ما از مجسمه استند، جنس شبیه به گلی و بسیار سنگین است که قبلا برای ساخت مجسمه یا اجسام شبیه به آن استفاده میشده. اما الان با وجود ماده ای بنام پلی استر انواع و اقسام استند ها و پایه آباژور با کیفیت بالا و وزن کم ساخته میشود.

این ماده در ابتدا به صورت مایع غلیظی میباشد که بعد از مخلوط شدن با ماده شیمیایی بنام هاردنر، حرارتش بالاتر رفته و به صورت ژله در میاید و به مرور سخت و محکم میشود.

این ماده در زمان مایع بودنش بوی بسیار تند و زننده ای دارد (که برای کسی که با آن کار میکند استفاده بیشتر از ۵کیلوگرم در روز مضر است مگر اینکه محل کار و خود فرد کاملا مجهز به موارد ایمنی باشند) اما بعد از سخت شدن این بو کاملا از بین میرود. زمانی که این مایع در درجه حرارت ۲۰ است زمان مناسبی برای کار کردن با آن است.

و در آخر اینکه استند اسم کودک پلی استری در مقابل شرایط نگهداری و جوی مختلف پایدار است و بعد از سخت شدن قابل برگشت به حالت مایع و خمیری قبل نمیباشد.

17 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *