گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

فهرست مطالب

انتخاب رنگ اتاق کودک

پیش از انتخاب هر وسیله ای باید به انتخاب رنگ اتاق کودک فکر کنید. برای انتخاب رنگ معمولا به جنسیت نوزاد توجه می شود به طور مثال رنگ های صورتی و گلبهی برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر و رنگ های آبی و تم خاکستری بیشتر برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر انتخاب می شود، اما توجه داشته باشید که برای سال های اولیه زندگی نوزادتان انتخاب رنگ به جنسیت زیاد بستگی ندارد انتخاب رنگ های ملایم و آرامش بخش در عین حال شاد می تواند برای دکوراسیون اتاق نوزاد شما بسیار مناسب باشد.

رنگ اتاق نوزادانتخاب گهواره اتاق نوزاد

پس از انتخاب رنگ نوبت به انتخاب گهواره مناسب برای اتاق نوزاد می رسد. توجه داشته باشید که رنگ گهواره ی شما تا حد زیادی بستگی به رنگ غالب فضای اتاق کودک شما دارد اما چون رنگ های انتخابی این فضاها معمولا ملایم است انتخاب انواع رنگ سفید و شیری برای گهواره ها بسیار مناسب است توجه داشته باشید که ایده ی مقرون به صرفه برای انتخاب گهواره ها در طراحی اتاق نوزاد می تواند گهواره هایی باشد که با باز کردن بخشی از آن ها تبدیل به تخت خواب می شود بنابراین مدت زمان بیشتری را می توانید از این گهواره ها استفاده نمایید پس در انتخاب گهواره ها به این موارد هم توجه کنید.

انتخاب گهواره مناسب

16 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *