گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

استیکر اتاق کودک

فهرست مطالب

استیکر اتاق کودک را از کجا بخرم؟؟

یکی از سوالاتی که اکثرا از ما می پرسند این است که  «استیکر اتاق کودک از کجا بخرم» باید بگوییم بهترین راه خرید اینترنتی برچسب اتاق کودک است.

یکی از راه‌های جذاب کردن اتاق کودک استفاده از کاغذدیواری برای اتاق کودک است. کاغذ دیواری‌های بچگانه طرح‌های جالبی دارند اما ممکن است به خاطر اجاره نشینی، هزینه‌ی آن یا دلایل دیگر نخواهید از کاغذ دیواری استفاده کنید.

در این حالت خرید تابلو اتاق کودک و استیکر دیواری اتاق کودک بهترین گزینه است. مزیت استفاده از استیکر و برچسب اتاق کودک این است که قابل جابه جایی هستند و شما می‌توانید با تغییر منزل یا عوض کردن اتاق کودک آن‌ها را در محل جدید نصب کنید.

استیکر اتاق کودک

استیکر های کودکانه

تزئین و آماده سازی اتاق کودکان میتواند بسیار کار جذاب و سرگرم کننده ای باشد. ایده های مختلفی برای دکور اتاق کودک وجود دارد.

یکی از ایده های تزئین و دکور اتاق کودک استفاده از استیکرهاست. استیکرهای رنگی، کارتونی، اشکال هندسی، حیوانات بامزه یا استیکرهایی که به منظور اندازه گیری قد کودک طراحی شده اند و جنبه ی تزئینی هم دارند گزینه های مناسبی برای استفاده در اتاق کودک هستند. میتوانید از استیکرهای ریز و ساده برای کل دیوارها با پس زمینه ی تک رنگ استفاده کنید، یا از استیکرهای درشت و پرطرح برای یک دیوار استفاده کنید. استیکرهایی هم برای چسباندن روی درها و تبدیل آنها به عروسک هایی بامزه وجود دارند. علاوه بر این استیکرهایی هم هستند که به صورت یک نوار روی همه دیوارها قرار میگیرند و جلوه ی زیبا و ساده ای به اتاق کودک میدهند. نوع دیگری از استیکرها در پایین دیوار قرار میگیرند و گاها راوی یک داستان کوتاه در  قالب اشکال هستند.

استیکر اتاق کودک

15 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *