ست نمدی کودک چیست؟

گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

ست نمدی

فهرست مطالب

درباره ست نمدی

چیدمان اقلام شبیه هم که در یک راستای رنگ یا شکل قرار می گیرند ست گفته میشود. حالا در اتاق کودک اکسسوری وجود دارد اعم از لوستر, آباژور, حلقه اسم, دیوارکوب روشنایی, ساعت, آویز تخت, متر, ست سطل و جادستمال کاغذی و … که هر کدام از این اقلام در کنار اقلام دیگری ست می شوند.

خب ما در وبلاگ های قبلی در مورد پارچه های نمدی صحبت های زیادی کرده ایم امروز در مورد اقلام ست نمدی کودک می خواهیم حرف بزنیم. اولین و اصلی ترین محصولی که در راس ست نمدی قرار میگیرد لوستر یا آویز سقفی اتاق کودک است.

لوستر های نمدی

لوستر های نمدی به شکل های مختلفی در بازار عرضه می گردد. لوستر های مربعی, استوانه ای, مخروطی, دایره ای, مثلثی, مستطیلی, و… که لوستر های استوانه ای و مخروطی پرفروش ترین شید های لوستر هستند .

شید یا کلاهک لوستر

همانطور که گفتیم شید های استوانه ای و مخروطی نسبت به طرح های دیگر از نطر نوردهی و هم از نظر زیبایی پرکاربردتر می باشد. به همین دلیل مجموعه نورینه تمامی لوستر ها و آباژور های نمدی خود را بر پایه ی این 2 طرح (استوانه , مخروطی) قرار داده و عرضه می کنند.

***سلام. امروز با معرفی لوستر کودک در فروشگاه نورینه در خدمت شما هستیم
لوسترهای نمدی در دو طرح مخروطی و استوانه ای قابل تولید و عرضه میباشد.
قبل از اینکه بخوام در رابطه با طرح های مختلف لوسترها براتون توضیح بدم لازم میدونم ابتدا در مورد مواد اولیه محصولات با شما صحبت کنم.
اسکلت یا فرم این لوسترها ازجنس فلزی و رنگ استاتیک است
بدنه لوستر باطلق ضد حرارت و نسوز پوشیده شده و روکش روی کار از جنس کتان است.
سرپیچ لوسترها از نوع معمولی است که لامپ های معمولی در انها قابل استفاده است.
قطر لوسترهای مخروطی ۳۵ سانتی متر
و لوسترهای استوانه ای ۳۰ سانتی متر میباشد
عروسک ها و اقلام مختلف استفاده شده در لوسترها و ست نمدی کودک از جنس نمد درجه یک و قابل شستشو است.
شما عزیزان میتونین با مراجعه به سایت نورینه از انواع طرح ها و مدل های لوسترهای نمدی دیدن کنین و درصورت لزوم سفارش دهید.***

 

ست نمدی کودک

لوستر های استوانه ای نمدی

لوستر با طرح های استوانه ای با قطر 30 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر یکی از بهترین شید های لوستر می باشد که این تناسب اندازه باعث گردیده که پرتاب نور طوری باشد که یک اتاق 12 متری را کامل روشن نماید.
ست نمدی کودک

لوستر های مخروطی نمدی

لوستر های مخروطی با قطر دهانه بالا که 25 سانتی متر و قطر دهانه پایین که 35 سانتی متر می باشد نوردهی مناسب و با کیفیت را ارائه می دهد. این کلاهک نسبت به کلاهک استوانه نوردهی بالاتر را دارد که باید بگییم این نسبت ناچیز می باشد و شما عزیزان در انتخاب این دو کلاهک می توانید در سلیقه تفاوت قائل شوید نه در نوردهی.
لوستر کودک لوستر کودکلوستر کودک

محصولات بیشتر

لوستر کودک IMG 3877 IMG 3875

محصولات بیشتر

مواد اولیه

طلق

یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این لوستر کودک و ست نمدی کودک طلق می باشد. که باید جنس بدنه طلق طوری باشد که در برابر گرمای نور لامپ, مقاومت کافی را داشته باشد. پس ما از طلق های کاملا نسوز و مقاوم در این لوستر ها استفاده می نماییم که در برابر گرما حالت خودش را حفظ کند, تا در بازتاب نور خاصبت خودش را از دست ندهد.

پارچه

پارچه استفاده شده ترگال کج راه شیدی است, که کیفیت فوق العاده و قابل شستشو را دارا می باشد.

اسکلت یا فرم

اسکلت لوستر ها تمام فلز و از رنگ استاتیک اسفاده شده است.

14 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *