سطل و جادستمال نمدی و ملزوم بودن آن برای اتاق کودک

گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

سطل و جادستمال کاغذی نمدی

فهرست مطالب

امروز با معرفی یک لاکچری جالب و جذاب در خدمتتون هستیم.

منظورم از لاکچری بودن محصول سطل و جادستمال نمدی هست. این محصول از جنس پلاستیک با روکش تمام نمد درجه یک و قابل شستشو, ارتفاع سطل از ۲۴ تا ۲۶ سانتی متر قابل تغییره می باشد.
ارتفاع جادستمال کاغذی ۱۱ سانتی متر که به راحتی یک بسته ۲۰۰ برگ دستمال کاغذی داخلش جا میشود.
دلیل لازم بودن این ست سطل و کاور جا دستمال برای اتاق کودک بنا به نکات روانشناسی که در اغلب اجناس فروشگاه نورینه لحاظ میشه این هست که وجود این محصول میتونه باعث تشویق کودک شما برای رعایت بهداشت فردی و نظم و ترتیب اتاقش شود.
قابل توجه است تمامی سطل و جادستمال های فروشگاه نورینه به همراه ست کامل موجود میباشد. یک هدیه فوق العاده جهت تشویق کودکان به رعایت بهداشت فردی و نظم و ترتیب اتاقشان است.

ویژگی های یک سطل و جادستمال خوب چیست ؟

  1. اول از همه باید از زیبایی کافی برخوردار باشد چرا که برای اتاق کودک مورد استفاده قرار میگیرد
  2. سایزبندی هر دو استاندارد باشد . یعنی به شکلی نباشد که سایز بزرگ دستمال ها داخلش جا نشوند و یا فضای کافی برای زباله ها نداشته باشد
  3. مقاوم و قابل انعطاف باشد . تقریبا بیشتر وسایلی که در اتاق کودک استفاده میشوند باید از انعطاف و اتقامت کافی برخوردار باشند . چرا که همه چیز در را خطر شکستن تهدید میکند و همچنین اگر در صورت شکستن داراری نقاط تیز و.. باشد ممکن است به کودک نیز آسیب وراد کنید .
  4. ارزان و مقرون به صرفه باشد . نیازی نیست که برای سطلو جا دستمال هزینه ی خیلی سنگینی داشته باشیم .
اکسسوری اتاق کودک

ست سطل وکاور جادستمال کاغذی نمدی اتاق کودک

یک هدیه فوق العاده ( سطل و جادستمال نمدی )جهت تشویق کودکان به رعایت بهداشت فردی و نظم و ترتیب اتاقشان است.

 

سطل و جادستمال کاغذی سطل و جادستمال نمدی سطل و جادستمال کاغذی
سطل و جادستمال نمدی سطل و جادستمال کاغذی سطل و جادستمال نمدی
سطل و جادستمال نمدی دخترانه و پسرانه ساخته شده از نمد و کار دست میباشد.سطل و کاور جای دستمال کاغذی بسیار مناسب برای اتاق کودکان و نوزادان پسر خود میباشد.اگر به دنبال سیسمونی برای فرزند دخترخود هستید از سطل و  جادستمال کاغذی نمدی دخترانح تما دیدن نمایید.سطل و جادستمال کاغذی نمدی را میتوانید به صورت جداگانه هم خریداری نمایید.

17 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *