نصب کلاهک آباژور و معرفی آباژور زئوس

گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

نصب کلاهک آباژور

فهرست مطالب

سلام به شما مشتریان عزیز و همراهان گرامی، امروز از فروشگاه نورینه در خدمت شما برای آموزش نصب کلاهک آباژور و معرفی محصول هستیم.

یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاهمون به اسم آباژور زئوس است، که این آباژور شامل سه قسمت است پایه آباژور، کلاهک و یک سیم کلید دار ۱۸۰ سانتی متری

جنس پایه آباژور از پلی استر است، پایه ای سبک، کم حجم و با کیفیت فوق العاده بالا، علاوه بر آن رنگ پایه سفید مات  که رنگ ماشین یا همان رنگ استاتیک که اغلب مردم می شناسند.

پایه به راحتی قابل شستشو است و زیبایی خاص تری به اتاق شما می بخشد.

این پایه با سرپیچ گریفدار می باشد که بنا به درخواست سفارش شما عزیزان  می توانیم سرپیچ شمعی رو کار نصب کنیم. کلاهک روی آباژور به اسم شید دالبری معروف است، که جنس آن از ساتن می باشد، که این محصول به راحتی قابل شستشو است.

که با رنگبندی های متفاوت (سفید، صورتی، آبی، لیمویی، یاسی و ..) که علاوه بر این کلاهک  ها، شما عزیزان می توانید انواع کلاهک های دیگری را روی پایه آباژور نصب کنید.

مواد تشکیل دهنده این پایه چراغ خواب

پلی استر چیست و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد ؟

پلی استر نوعی الیاف است . حتما تا بحال با در دست گرفتن این استند ها  متوجه شده اید برخلاف تصورتان بسیار سبک به نظر میرسند.
تصور همه ی ما از مجسمه استند، جنس شبیه به گلی و بسیار سنگین است که قبلا برای ساخت مجسمه یا اجسام شبیه به آن استفاده میشده. اما الان با وجود ماده ای بنام پلی استر انواع و اقسام استند ها و پایه آباژور با کیفیت بالا و وزن کم ساخته میشود.

این ماده در ابتدا به صورت مایع غلیظی میباشد که بعد از مخلوط شدن با ماده شیمیایی بنام هاردنر، حرارتش بالاتر رفته و به صورت ژله در میاید و به مرور سخت و محکم میشود.

این ماده در زمان مایع بودنش بوی بسیار تند و زننده ای دارد (که برای کسی که با آن کار میکند استفاده بیشتر از ۵کیلوگرم در روز مضر است مگر اینکه محل کار و خود فرد کاملا مجهز به موارد ایمنی باشند) اما بعد از سخت شدن این بو کاملا از بین میرود. زمانی که این مایع در درجه حرارت ۲۰ است زمان مناسبی برای کار کردن با آن است.

و در آخر اینکه پایه آباژور  پلی استری در مقابل شرایط نگهداری و جوی مختلف پایدار است و بعد از سخت شدن قابل برگشت به حالت مایع و خمیری قبل نمیباشد.

 

آموزش نصب کلاهک

ابتدا گریف روی سرپیچ را باز می کنیم و کلاهک را از قسمت داخلی شید، که حلقه ای گرد می باشد، روی سرپیچ گذاشته و گریف را از قسمت بالا یا پایین کلاهک  روی سرپیچ سفت می کنیم تا کلاهک بازی نداشته باشد.

در نهایت سپاس از شما عزیزان بابت زمانی که در اخیار ما گذاشته اید.

17 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *