گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

اتاق نوزاد صورتی

فهرست مطالب

دکوراسیون یا تزیین اتاق خواب

دکوراسیون و تزیین اتاق خواب کودک، ماهیتی متفاوت با سایر فضاهای منزل دارد. از نظر علم دکوراسیون نیز درست نیست که دکوراسیون اتاق خواب کودک مشابه فضای نشیمن یا اتاق خواب اصلی و یا … باشد. چرا که روحیه ی کودک شاد و پر انرژی است و فضایی شاد و پر انرژی را می طلبد. استفاده از رنگ های شاد می تواند پاسخ مناسبی به روحیه شاد کودک باشد. البته منظور ما از کودک، خردسال است چرا که نوجوان دختر و پسر نیازها، علایق و سلایقی دارند که باید در طراحی آنها را لحاظ نمود. در این بخش هم نمونه هایی از دکوراسیون با رنگ های متناسب کودک قرار داده شده است و هم نمونه هایی از اتاق خواب مطابق با سلیقه ی نوجوان پسر و هم چنین دختر.

مطمئنا برای طراحی داخلی اتاق کودک رنگ های آبی، نارنجی، قرمز و … می تواند ترکیبی مناسب بسازد که در ادامه نمونه ی آن را خواهیم دید. برای نوجوان دختر استفاده از رنگ های خانواده ی صورتی و بنفش می تواند مناسب باشد و برای نوجوان پسر هم باید به سلیقه ی وی در انتخاب رنگ دکوراسیون و مبلمان توجه نمود.

شاید پیش خود فکر کنید دکوراسیون اتاق خواب کودک تان تنها در ابتدای طراحی فضا ممکن می باشد و دیگر کار از کار گذشته است. اما نکته همین جاست. حتی اگر دیواری های اتاق به رنگ سفید هستند، انتخاب مبلمان رنگارنگ و استفاده از دکوری های با رنگ های شاد و متناسب روحیه کودک می تواند فضایی شادتر برای او  بسازد.

تزیین اتاق بچه ها با انواع طراحی دخترانه و پسرانه

اتاق نوزاد صورتی

اکسسوری اتاق نوزاد

طراحی و تزیین اتاق کودک باید کاربردی و متناسب با سن کودک باشد تا فرزند شما بتواند در فضای اتاقش احساس آرامش و شادابی بیشتری داشته باشد, در ادامه این مطلب انواع ایده های مدرن و متفاوت برای طراحی دکوراسیون اتاق بچه ها را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون داخلی و تزیین اتاق کودک می تواند در روحیه کودکان تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودک توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید فضایی آرامش بخش و به دور از هر گونه استرسی را در اتاق کودک خود ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق بچه با طراحی شیک و کاربردی

کودکان بیشتر وقت خود را برای بازی کردن و کشیدن نقاشی و انجام تکالیف مدرسه و … در اتاق خود سپری می کنند بنابراین بهتر است طراحی داخلی تزئین اتاق کودک به شیوه ای کاربردی و اصولی انجام شود. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون اتاق بچه ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

سیسمونی اتاق کودک پسر

اتاق نوزاد پسر

سیسمونی اتاق کودک پسر

طراحی دکوراسیون  دختر انه شیک و متفاوت

سرویس خواب کودک یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات در هر اتاق خوابی است و بیشتر فضای اتاق کودک به سرویس اختصاص داده می شود بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ سرویس خواب توجه لازم را داشته باشید شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب کودک دختر و پسر خود طرح و رنگ سرویس خواب را انتخاب کنید. علاوه بر طرح سرویس خواب چیدمان اجزاء سرویس خواب به صورت کاربردی و منظم در اتاق کودکان یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

دکوراسیون  بچه گانه پسرانه

علاوه بر سرویس خواب پرده و فرش و روتختی از دیگر وسایل مورد نیاز در اتاق کودکان هستند که بهتر است رنگ و طرح فرش و پرده و روتختی اتاق کودک با رنگ و طرح سایر وسایل اتاق کودک مطابقت و همخوانی داشته باشد. علاوه بر چیدمان وسایل در اتاق خواب کودک تزیین اتاق کودک نیز می تواند در داشتن دکوراسیونی مدرن و جذاب تاثیرگذار باشد شما می توانید دکوراسیون اتاق خواب بچه ها را با انواع اسباب بازی و قاب عکس های فانتزی و عکس های فرزندتان و انواع نقاشی روی دیوار و کاغذ دیواری با طرح کودکانه و … تزیین کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق بچه گانه را بهتر است به گونه ای انجام دهید که دکوراسیون داخلی اتاق برای دوران نوجوانی فرزند شما نیز مناسب باشد و علاوه بر این نیاز به انجام تغییرات کلی در فضای اتاق خواب نباشد.

15 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *